Volné pozice

zpět na výpis pracovních pozic

VÝKONNÝ ŘEDITEL / ŘEDITELKA SOUKROMÉ KLINIKY

05. 08. 2024

 

Skupina SPGroup patří mezi nejvýznamnější finanční skupiny v České republice. Nejvýkonnější část portfolia holdingu tvoří segment volnočasových aktivit, hotelových a veletržních služeb, ve kterých je leaderem trhu v ČR. Do portfolia dále patří podíly v průmyslových podnicích, dále ve společnostech zaměřených na finanční i nefinanční služby, ve společnostech zprostředkovávajících prodej nemovitostí či realizující developerské projekty. Zároveň rozjíždíme start-upy, například v oblasti online prodeje a nejnověji ve zdravotnictví.

Již pět let provozujeme moderní dentální kliniku Bulovka Dental Clinic, která je součástí naší zdravotnické divize Bulovka Premium Clinic. Podařilo se nám vybudovat skvělý odborný tým zubních lékařů všech odborností, zubních asistentek a dentálních hygienistek, poptávka klientů roste a hledáme další odborníky a lokace. Letos jsme otevřeli kliniku fyzioterapie a připravujeme gynekologii. Z důvodu dalšího rozvoje hledáme VÝKONNÉHO ŘEDITELE / ŘEDITELKU, který / která převezme řízení společnosti a připraví ji na další rozvoj jak oborový, tak lokalitami.

Náplní práce bude zajištění plynulého chodu stávajících provozů, příprava na rozšíření do dalších lokalit jak po stránce legislativní, tak provozní, personální i marketingové. Na stávající klinice je aktuálně zavedený tým, který nyní posilujeme o nové kolegy (HR, seniorita provozu). Vstup do nových oborů může probíhat jak klasickou cestou postupného budování, tak se zapojením akvizic. Na Vás také budou jednání se zdravotními pojišťovnami za účelem získání nebo rozšíření smluv a reporting. Ve zkratce: komplexní řízení společnosti o aktuálních tržbách 50+mil. CZK a + 40 zaměstnancích (různé úvazky).

Tým holdingové kanceláře Vám zajistí podporu při vyhledávání dalších prostor, vyjednání podmínek, stavebních povolení, architektonických návrhů i kompletní rekonstrukce. Na Vás pak zůstane výběr vybavení, nastavení kontrolovaného skladového hospodářství a objednávek materiálů. Nábor dalších profesionálů, motivace a zajištění transparentního odměňování. Cizelováním vnitřních procesů přejít ze start-upového do profi řízeného. Zavedený tým kliniky pomůže i s provozními řády a povoleními, ale již dosahujeme naplnění kapacit a bude třeba posílit i v tomto směru. Příprava a prezentování měsíčních reportů, odpovědnost za výsledky.

Požadujeme

Hledáme kolegu / kolegyni, který / á má zkušenosti s provozem nestátního zdravotnického zařízení, zná příslušnou legislativu a je mu blízký nesnadný přímý nábor specialistů. VŠ vzdělání, ekonomické a právní povědomí podmínkou. Urputnost, podnikatelský přístup i prozákaznický přístup (cestou vyšší kvality). Klademe velký důraz na procesní dokonalost, pořádek a poctivost.

Nabízíme

U nás najdete vysokou míru samostatnosti, seberealizace i odpovědnosti, možnost budování. Finanční ohodnocení dle zkušeností (fix + q bonusy podle plnění HV + roční bonus). Přímá spolupráce s akcionářem - možnost ovlivnit chod i expanzi. Pozice není vhodná pro krátkodobou spolupráci, hledáme a a nabízíme dlouhodobost.

Těšíme se na setkání :-)

 

 

 

Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.

(max. 3 MB)