Volné pozice

zpět na výpis pracovních pozic

VEDOUCÍ FINANČNÍHO CONTROLLINGU

16. 02. 2024

 

Slavia pojišťovna, člen skupiny SPGROUP a.s. a expert na neživotní pojištění, staví na dlouholetých zkušenostech z pojišťovnictví, které sahají až do dob rakousko-uherské monarchie, do roku 1868. Je jedinou ryze českou pojišťovnou s tradicí na našem trhu již více než 150 let. Dnes patří mezi Top10 neživotních pojišťoven v České republice a patří mezi lídry v oblasti pojištění cizinců. Dlouhodobě se zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout zajímavé podmínky.

Své služby poskytuje fyzickým osobám, živnostníkům, malým a středně velkým firmám, velkým korporacím či obcím a městům. Je hrdým partnerem několika důležitých projektů a aktivit, např. Velké pardubické, Asociace malých a středních podniků nebo prostřednictvím Slavia Sport Týmu podporuje zdravý životní styl. Více informací naleznete v sekci Společenská odpovědnost a partnerství.

 

Do útvaru finančního controllingu hledáme zkušeného kolegu nebo kolegyni na vedoucí pozici. Povedete 3členný tým finančních controllerů a budete poskytovat strategické poradenství především nejvyššímu vedení a majiteli společnosti.

Co Vás čeká

  • Vedení a rozvoj týmu 3 kolegů
  • Zpracování analytických podkladů pro neživotní pojištění
  • Zpracování rozborů, analýz a porovnávání odchylek v rámci hospodaření společnosti
  • Příprava plánu a forecastu daného roku a spolupráce na závěrkových procesech včetně spolupráce se statutárním auditorem
  • Hodnocení efektivnosti a návratnosti investic
  • Příprava podkladů pro jednání představenstva, dozorčí rady a majitele pojišťovny
  • Příprava podkladů, jejich interpretace a komunikace výsledků napříč firmou (produkty, obchod) a vyššímu managementu společnosti
  • Komunikace s vyšším managementem klíčových útvarů pojišťovny
  • Komunikace a reporting s Českou národní bankou, Českou asociací pojišťoven a Českou kanceláří pojišťoven

Požadujeme

  • VŠ ekonomického, matematického, statistického zaměření
  • Dobrou znalost pojišťovnictví
  • Praxe s vedením a rozvojem menšího týmu výhodou
  • Inovativní přístup a logické myšlení
  • Pečlivost, samostatnost, prezentační dovednosti
  • Hlubší znalost IFRS17 a zkušenosti s pojistnou matematikou (terminologie a procesní návaznosti) bude vaší výhodou
  • Znalost nástroje PowerBI a SQL výhodou
  • Znalost anglického jazyka výhodou
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti

Nabízíme

  • Práci v dynamicky rostoucí společnosti
  • Nejsme korporát, naše prostředí je rodinného charakteru
  • Flexibilní pracovní dobu + možnost pracovat na dálku
  • 5 týdnů dovolené, 3 sickdays, Multisport kartu
  • Zaměstnanecký mobilní tarif pro rodinu, příspěvek na ubytování, dopravu a stravu
  • Slevy na firemní produkty 50 %
  • Pracoviště v klidné části Prahy s perfektní dostupností
  • Zastávku MHD minutu od naší budovy
  • Kdo se rád projde, bude za 5 minut na metru
  • Nástup možný IHNED

Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.

(max. 3 MB)