Volné pozice
SPRÁVCE PORTFOLIA FINANČNÍCH AKTIV A PASIV
Skupina SPGroup patří mezi nejvýznamnější finanční skupiny v České republice. Do portfolia patří podíly v průmyslových podnicích, tj. dominantní výrobce nápojových etiket, flexibilních obalů a nápojových etiket (OTK Group), dále ve společnostech zaměřených na finanční (Slavia Pojišťovna) i nefinanční služby, ve společnostech zprostředkovávajících prodej nemovitostí či realizující developerské projekty. Nejvýkonnější část portfolia holdingu tvoří segment volnočasových aktivit (Aquapalace Praha), hotelových a veletržních služeb (ABF), ve kterých je leaderem trhu v ČR. Mezi nejnovější přírůstky patří například studio návrhů interiérů No Limits Design, premiové zdravotní zařízení Bulovka PremiumClinic a tento měsíc otevřený první hotel z hotelového řetězce WE Hotel.
Náplň práce:
Správa finančních aktiv:
- Sledování a analýza kapitálových trhů (tuzemsko a svět);
- Správa portfolia cenných papírů ve skupině (akcie, dluhopisy…)
- Vyhledávání investičních příležitostí, posuzování výnosnosti, likvidity i rizikovosti a příprava doporučení pro investiční výbory.
- Řízení volného cash-flow společností ve skupině (termínované vklady, pokladniční poukázky, fx spoty, fx swapy..)
- Správa zajišťovacích nástrojů a jejich optimalizace v čase (fwd, IRS..);
- Realizace nákupů / prodeje cenných papírů s externími protistranami;
- Řízení tržního rizika investičního portfolia a navazující reporting do ČNB.
- Vytváření 1x ročně investičního plánu Slavia pojišťovny pro ČNB.
- Přeceňování investičního portfolia Slavia pojišťovny.
- Řešení projektu založení property fondu v Irsku.
- Řešení projektu na získání licence OCP u ČNB.
- Dle potřeby fundamentální analýza firem (private equity).
Správa finančních pasiv:
- Zajištění podkladů, komunikace a plnění úředních povinností vůči regulátorovi (ČNB) a BCPP vyplývajících z emise a držení veřejně obchodovatelných CP.
- Podíl na přípravě emisí korporátních dluhopisů.
- Komunikace s bankami, depozitáři a investičními společnostmi
Ostatní:
- Vedení projektu zakládání nemovitostního fondu (EU) -koordinace všech účastníků (finanční ředitelé, právníci, auditor, …), komunikace s dozorujícími orgány v ČR i zahraničí;
- Podpora M&A transakcí – analýzy ekonomických výkazů, komunikace s prodávajícími, koordinace transakce (cca 1-2 ročně);
- Pravidelná účast na poradách vedení holdingu, prezentace makroekonomických dat.
Požadujeme
- Dokončené VŠ vzdělání ekonomického směru;
- 10 + let v oblasti obchodování a správy cenných papírů (makléřská zkouška výhodou);
- aktivní češtin a a angličtina;
- Předchozí působení v treasury / obchodování s CP;
- Vynikající znalost související legislativy s přesahem do daní, schopnost získávat informace a udržovat si odbornost;
- Poctivost, spolehlivost, vyrovnanost, nadhled;
- Trpělivost, pečlivost, schopnost samostatného vedení administrativy při využití standardních SW nástrojů a informačních zdrojů;
- Komunikativnost – osobní, telefonická i písemná komunikace s bankéři, úřady, kolegy i předsedou představenstva;
- Stabilita (spolupráce 5+ let), vysoká morální integrita.
Nabízíme
- dlouhodobost a profesní stabilitu, klidnou (nikoli nudnou) náplň práce;
- odpovědnost a význam;
- skvělý kolektiv hlavní kanceláře;
- finanční ohodnocení odpovídající praxi (rozpětí široké, uvidíme, kam se posuneme);
- příspěvek na stravování, dopravu, dovolenou, vzdělávání, lékařskou péči, atd.
Nástup: dohodou, i ihned (delší doba na zapracování)
Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:
Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.