Volné pozice

zpět na výpis pracovních pozic

ŘEDITEL/KA PROVOZU - správa smluv, taxace a pohledávek Pozice je aktuálně obsazena

01. 01. 2015

Pro našeho klienta, rostoucí finanční instituci, obsahujeme pozici:

vedení jednotlivých složek provozního úseku / back office (taxace, provize, ukončování, storno, správa a archivace smluv) třídění a zpracování klientské dokumentace zajištění provozní závěrky, pozávěrkových prací, příprava výstupů pro reportingy na úrovni vedení společnosti plánování a prioritizace kapacit pro klíčové oblasti provozu vedení, hodnocení a motivace týmů účast na projektech, optimalizace procesů v oblasti provozu a podpory obchodu participace na ročním plánování, plánování rozvoje

Požadujeme

VŠ/SŠ vzdělání min. 1 rok praxe s vedením provozního oddělení nebo týmu back office v prostředí pojišťovny či jiné finanční instituce znalost právního prostředí v oblasti pojišťovnictví znalost procesů ve finanční instituci / znalost procesů v provozním oddělení znalost klíčových pojistných produktů, zkušenosti s prací s klientskou dokumentací analytické schopnosti, orientace v IS v pojišťovnictví ŘP a znalost AJ či RJ výhodou nikoli podmínkou přesnost, zodpovědnost, pečlivost, vitalita, ambice a odolnost vůči stresu velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, vynikající prezentační dovednosti

Nabízíme

Přijatému kandidátovi klient nabídne příležitost dalšího profesního růstu, samostatnost, progresivní finanční ohodnocení, zázemí a stabilitu silné finanční instituce, možnost dalšího vzdělávání a zaměstnanecké benefity.