Volné pozice

zpět na výpis pracovních pozic

ŘEDITEL/KA MARKETINGU A PR

17. 07. 2020

PŘIPRAVUJEME

Náplň práce:

- kompletní zodpovědnost za strategický a operativní marketing a PR společnosti zejména:

  • tvorba obsahu pro kampaně a PR komunikaci,
  • on-line marketing,
  • sociální sítě,
  • event a promo marketing - od prestižních společenských událostí po menší, ale komunikačně stejně významné sportovní akce s profi sportovci i "hobíky"
  • budování značky a povědomí o firmě,
  • viral, influence a guerilla marketing,
  • průzkumy trhu.

- řízení externích agentur (PR + tiskový mluvčí, online agentura, grafik);
- interní komunikace k posílení efektivního sdílení informací rostoucí společnosti a budování firemní kultury;
- úzká spolupráce s interním zákazníkem, především obchodem (B2B i B2c) a produktovou tvorbou;
- úzká spolupráce s generálním ředitelem a členy představenstva otevřeným kreativitě;
- řízení interního týmu (2x junior marketing / event).

Požadujeme

- alespoň 5 let praxe na obdobné pozici (řízení kompletního marketingu s vysokým podílem online) + řízení agentur včetně zadávání a vyhodnocování práce; 
- úspěšné projekty v on-line marketingu včetně správy vlastního webu s e-shopem;
- hands-on přístup, zápal do práce - potřebu tvořit, rozvíjet, marketingem spojovat;
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dotahování úkolů; 
- stresuodolnost, flexibilitu a schopnost správně prioritizovat;
- kreativitu, bystrost, sportovního ducha (pořádáme a spolupořádáme řadu eventů sportovních i společenských);
- zkušensot s nákupem médií a tendrování služeb dodávaných externě;
- znalost a zkušenost s řízením změn nástroji projektového řízení;
- zkušenost s tvorbou a řízením rozpočtu s ohledem na finanční výsledky a cíle firmy;
- zkušenost s řízením interního a externích týmů;
- příjemné vystupování, kultivovaný verbální a písemný projev;
- dokončené VŠ vzdělání podmínkou, perfektní čeština (cizí jazyky nevyužijete);
- výhodou předchozí působení ve finanční instituci (pojišťovna, makléř, banka, aj.).

Nabízíme

- možnost seberealizace - velmi různorodou samostatnou práci s možností samostatné  tvorby strategie i marketingu úspěšné české společnosti;
- přímý vliv na značku firmy;
- úzkou spolupráci s generálním ředitelem i přímou linku na akcionáře s rychlou reakční dobou;
- příjemný přátelský kolektiv kloubící mladistvý zápal i šediny zkušeností;
- možnost být u zrodu nových produktů a směřování společnosti (samotná produktová tvorba a průzkum trhu není náplní práce);
- 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost home office, řadu dalších zaměstnaneckých výhod;



covid-19: společnost nebyla ekonomicky zasažena, provoz nepřerušen

 

Nástup: dohodou

Výběrové řízení: 1. osobní pohovor, 2. case study prezentovaná přímo GŘ a akcionáři

Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.

(max. 3 MB)