Volné pozice

zpět na výpis pracovních pozic

ŘEDITEL DIVIZE HOSPITALITY

05. 12. 2017

Pro našeho klienta, majitele společností působících v oblasti hospitality, gastronomie, zábavy a služeb hledáme z důvodu zvýšení efektivity řízení kandidáta / kandidátku na pozici ŘEDITEL/KA HOSPITALITY (nová pozice)

- řízení / supervize jednotlivých společností;
- hledání synergií pro rozvoj i úspory, business development;
- dozorování rozvojových projektů, investičních záměrů (nový výstavba + rekonstrukce / obnova) (investice 2017: 55 mio, 2018: 65 mio);
- zajištění organického růstu, příprava pro další akvizice;
- supervize HR projektů (snížení fluktuace, zvyšování kvality středního managementu, ...);

Požadujeme

- prokazatelné předchozí výsledky v top manažerské roli (řízení rozvíjející se společnosti);
- zkušenosti s řízením investičních projektů od investiční žádanky přes realizaci po reklamace a další vylepšování při dodržení / snížení rozpočtu;
- VŠ vzdělání (technický směr výhodou), analytické myšlení, rozpočtovou odpovědnost;
- důslednost, preciznost, efektivitu řízení;
- dlouhodobost a profesní stabilitu;
- hands-on přístup, selský rozum.

 Pozice není vhodná pro interim managery ani konzultanty, podmínkou jsou reference z předchozího dlouhodobého úspěšného manažerského působení. 

Nabízíme

- top manažerská role s jasně danými kompetencemi a zadáním;
- přímý report akcionáři;
- dlouhodobost, možnost dalšího rozvoje.

Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.

(max. 3 MB)