Volné pozice

zpět na výpis pracovních pozic

PROVOZNÍ ŘEDITEL /KA

29. 06. 2018

 

 

Naším klientem je významná česká společnost, která poskytuje prvotřídní služby ve svém segmentu. Aktuálně hledáme „číslo dvě“ do firmy, která je naprostou jedničkou v oboru, na pozici

PROVOZNÍ ŘEDITEL/KA

- řízení 6 oborově odlišných provozů - poskytování služeb;
- usilování o provozní dokonalost a kvalitu služeb;
- řízení lidí od náboru a zaškolování, vedení, rozvoj a motivaci; plánování směn;
- sledování nákladů, plánování a příprava rozpočtů;
- zavádění nových produktů a služeb, podpora upsellingu;
atd.

Požadujeme

- Dokončené VŠ vzdělání;
- alespoň 5 let zkušeností s řízením náročného provozu poskytování služeb;
- aktivní znalost angličtiny;
- ideálně hledáme předchozí působení v oboru hospitality nebo retailu;
- důsledný přístup až vojenský dril, přínost, pečlivost, dotahování úkolů;
- selský rozum, business cítění a prozákaznický přístup;
- samostatnost, zodpovědnost, poctivost a profesní stabilitu.

Nabízíme

- unikátní produkt, „prodej emocí“ a málo konkurence;
- práci pro lídra na trhu;
- prostor pro další vzdělávání;
- zajímavé finanční ohodnocení a firemní benefity;
- prostor pro samostatnost a výsledky. 

Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.

(max. 3 MB)