Volné pozice

zpět na výpis pracovních pozic

PROJEKTOVÝ MANAŽER (Management consulting)

02. 01. 2023

Skupina SPGroup patří mezi nejvýznamnější finanční skupiny v České republice. Nejvýkonnější část portfolia holdingu tvoří segment volnočasových aktivit, hotelových a veletržních služeb, ve kterých je leaderem trhu v ČR. Do portfolia dále patří podíly v průmyslových podnicích, tj. dominantní výrobce nápojových etiket a flexibilních obalů a obchodník s elektroizolátory, dále ve společnostech zaměřených na finanční i nefinanční služby, ve společnostech zprostředkovávajících prodej nemovitostí či realizující developerské projekty. Zároveň rozjíždíme start-upy, například v oblasti online prodeje a nejnověji ve zdravotnictví. Vzhledem k navyšování požadavků na správu a řízení dceřiných společností, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici PROJEKTOVÝ MANAŽER (management consulting) pro oddělení Corporate Governance.

Pozice je ideální pro rozjezd kariéry a přestože hledáme dlouhodobou spolupráci, životnost na pozici může být krátká, respektive u velmi šikovného kolegy s postupem do top manažerské role v některé z dceřinek (horizont 2+ roky). Stávající kolega nasadil laťku vysoko po pracovní i lidské stránce, skvěle zapadl do kolektivu, velmi dobře poznal holding, získal si respekt kolegů i ředitelů firem a mezi jeho největší úspěchy patří řízení přechodu na nový IS v makléřské společnosti, převedení e-shopového řešení na "lehčí" krabicové, nastavení procesů při rozjezdu zdravotnického zařízení včetně IS a skladového hospodářství, atd. Máme hotové budgetování, ale další zajímavé projekty čekají na Vás.

Role:
Projektové řízení ad hoc projektů z oblasti rozvoje společností. Supervize investičních projektů většího rozsahu včetně identifikace potřeb, vstupních analýz, supervize výběrových řízení, implementaci a následné průběžné hodnocení provozu / úspěšnosti. Supervize projektů na úsporu nákladů včetně identifikace příležitostí a hledání synergií napříč skupinou. Identifikace růstových příležitostí, tržní analýzy a supervize realizace do praxe managementem společnosti. Metodické řízení projektů napříč holdingem, rozvoj odpovědných osob v projektovém řízení, přípravě a správě harmonogramů, reportování, atd. Kariérní rezerva pro budoucí uplatnění v holdingu (předchozí kolega promován do pozice CFO jedné z dceřinek, atd.).
V praxi se budete účastnit všech zasedání představenstev a některých interních porad a porad vedení holdingu.

Požadujeme

Předchozí praktickou zkušenost s vedením projektů s rozpočtem nejméně 20mil Kč. Prokázanou zkušenost s metodikou projektového řízení. Znalost účetnictví. Excel vynikající. Vítáme předchozí zkušeností s management consultingem a projektovým řízením – rádi uslyšíme o Vašich klíčových úspěšných projektech. Samozřejmostí dokončené VŠ vzdělání ideálně technického směru, analytické schopnosti a business cítění. Technické znalosti a technické myšlení, výborné ekonomické povědomí. Systematičnost, rozhodnost, (zdvořilou) urputnost. Pozice je spojená s výkonem statutárních rolí v některých dceřinkách.

Nabízíme

Zázemí silného holdingu, profesionální tým hlavní kanceláře a především velmi zajímavou a různorodou práci. Podílení se na zajímavých projektech s velkou zodpovědností a přímým dopadem. Vzhledem k velmi širokému portfoliu skupiny nenastane jednotvárnost ani stereotyp. Profesnímu rozvoji se nevyhnete, kariérní rozvoj v rámci holdingu možný a vítaný. Skvělý šéf, chytří kolegové.

Pozice je vzhledem ke svému nastavení a potřeby komunikace spojena s denní přítomností na pracovišti bez home office.

Nástup: dohodou, ideálně březen 2023

Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.

(max. 3 MB)