Volné pozice

zpět na výpis pracovních pozic

CORPORATE FINANCE SENIOR

20. 01. 2022

Skupina SPGroup patří mezi nejvýznamnější finanční skupiny v České republice. Do portfolia dále patří podíly v průmyslových podnicích, tj. dominantní výrobce nápojových etiket, flexibilních obalů a nápojových etiket (OTK Group), dále ve společnostech zaměřených na finanční (Slavia Pojišťovna) i nefinanční služby, ve společnostech zprostředkovávajících prodej nemovitostí či realizující developerské projekty. Nejvýkonnější část portfolia holdingu tvoří segment volnočasových aktivit (Aquapalace Praha), hotelových a veletržních služeb (ABF), ve kterých je leaderem trhu v ČR. Jsme hrdí i na naše nejnovější start-upy v SuperNoty, No Limits Design a Bulovka Dental Clinic.

Ochodní oddělení zajišťuje nákup / prodej firem a nemovitostí, stará se o naplněnost administrativních domů, výrobních areálů a lékařských budov a zajišťuje akviziční, rozvojové i běžné financování včetně přefinancování. Vzhledem k rostoucímu objemu běžících projektů a strategickému směřování společnosti bychom rádi rozšířili tento tým o kolegu / kolegyni na obnovenou interní pozici CORPORATE FINANCE. 

Náplň práce:
- Zajištění projektového a akvizičního financování, finanční restrukturalizace;
- podílení se na přípravě Fondu kvalifikovaných investorů;
- analýzy investičních příležitostí, vyhledávání a vyhodnocování podkladů;
- analýzy hospodářské situace společností (DD), vedení technického, právního a finančního dataroomu;
- účast na tvorbě business plánů, informačních memorand a projektových modelů při prodeji společností nebo projektů;
- oceňování společností a posuzování efektivnosti projektů;
- spolupráce při emisi dluhopisů včetně zajišťování komplexní informační povinnosti;
- prezentace projektů, spoluúčast na vyjednávání obchodních podmínek;
- spolupráce při vyhledávání finančních a strategických investorů / co-investorů;
- atd.

Požadujeme

Dokončené VŠ vzdělání ekonomického směru (zaměření na finance a účetnictví výhodou);
Alespoň 3 roky praxe na podobné pozici;
Velmi dobré znalosti finanční analýzy, finančních modelů a účetnictví;
Vynikající znalost MS Office (Excel, PowerPoint);
Zkušenost s vedením obchodních jednání a vyjednáváním obchodních podmínek;
Ambice, urputnost;
Aktivní znalost anglického jazyka, velmi dobrá čeština. 

Nabízíme

Zázemí silného holdingu, profesionální tým hlavní kanceláře a především velmi zajímavou a různorodou práci. Práci na zajímavých projektech s velkou zodpovědností a přímým dopadem. Vzhledem k velmi širokému portfoliu skupiny nenastane jednotvárnost ani stereotyp. 

Pozice není vhodná pro interim manažery ani konzultanty, hledáme a nabízíme dlouhodobou spolupráci. Náplň práce, nutnost spolupráce, přístup k informacím a naše nastavení vyžadují denní přítomnost na pracovišti. 

 

Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.

(max. 3 MB)