Volné pozice

zpět na výpis pracovních pozic

ASSET MANAGER

17. 08. 2018

Komplexní zodpovědnost za svěřené komerční nemovitosti po technické i ekonomické stránce (administrativní budovy, výrobní haly), zvyšování jejich výnosnosti, vyhledávání nových příležitostí, prodej nemovitostí. 

Akvizice nemovitostí: 
- v
yhledávání nemovitostí pro dlouhodobé držení fondem a výstavbu developerskou divizi (rezidenční development);
- Příprava kalkulací a analýz pro kvalifikovaná rozhodnutí;
- Vyjednávání podmínek, zajištění smluvní dokumentace;
- Koordinace vnitřních procesů a oddělení.

Prodej nemovitostí:
- Vyhledávání zájemců o nemovitosti ve správě;

Property management:
Zajištění dlouhodobého pronájmu svěřených nemovitostí, budování vztahů s nájemci;
- Vyhledávání nových nájemců pro volné prostory;
- Zvyšování kvality nemovitostí za účelem zvyšování výnosnosti;
- Jednání s dodavateli služeb, příprava a vyhodnocování výběrových řízení;
- Plánování provozu a hospodaření;

Management:
- Příprava výběrových řízení, vyjednávání zajištění smluv a objednávek, sledování fakturace;
- Sledování rozpočtů, reportování představenstvu.

Požadujeme

- alespoň 5 let v oblasti realit a realitních projektů;
- dokončené VŠ vzdělání (stavební směr výhodou);
- výborné obchodní dovednosti a zkušenosti;
- seniorní analytické schopnosti;
- výborná znalost práva a legislativy v oblasti správy nemovitostí a převodu nemovitostí;
- orientace v územním plánování, koeficientech zastavěnosti,  atd.;
- technické znalosti a myšlení;
- znalost realitního trhu, kancelářského sektoru;
- dotahování úkolů, orientace na detail;
- business cítění;
- samostatnost, zodpovědnost, poctivost;
- aktivní znalost anglického jazyka;
- ŘP sk. B

Hledáme dlouhodobou spolupráci, pozice není vhodná pro konzultantský / interim profil

Nabízíme

- Zázemí silné investiční skupiny;
- dlouhodobou spolupráci;
- finanní ohodnocení odpovídající zkušenostem a úspěchům;

 

Nástup: dohodou (nová pozice)

Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.

(max. 3 MB)