Volné pozice

zpět na výpis pracovních pozic

ASISTENTKA FINANČNÍHO ŘEDITELE - ideální pro absolventy

12. 10. 2020

Směřujete svou kariéru do finanční oblasti? Staňte se pravou rukou Finančního ředitele investičního holdingu. Spoluprací s ním se naučíte vše podstatné, poznáte chod investiční skupiny, zažijete konsolidace, štěpení, fúze a akvizice z první řady a mnoho dalšího.

Náplň práce:

- administrativní podpora finančního ředitele, organizace schůzek, vedení kontaktů, vyřizování úkolů;
- správa datových schránek (35 společností) včetně správy přístupových kódů, distribuce zpráv a odesílání zpráv a daňových přiznání;
- konečná kontrola tuzemských a zahraničních platebních příkazů, kontrola plátců DPH, kontrola úhrady faktur, spoluodpovědnost za oběh faktur;
- zpracování a kontrola cestovních příkazů;
- zajištění pravidelných plateb, převody fin. prostředků, zahraniční nájemné, rozúčtování a úhrady pojistného, kontrola zůstatků všech bankovních účtů atd.
- správa platebních karet, vedení hotovostní pokladny pro 2 společnosti;
- digitalizace dokumentů FO, distribuce a archivace, aktualizace relevantních tabulek a přehledů;
- zpracování finančních reportů za supinu;
- komunikace s úřady státní správy;
- provádění fyzické inventury majetku;
- občasná výpomoc kolegyním na sekretariátu;
- po zapracování možnost účasti na dalších zajímavých projektech.

 

Požadujeme

- dokončené VŠ vzdělání ekonomického směru, dobré ekonomické znalosti, právní povědomí a všeobecný přehled;
- alespoň praxe při studiu v ekonomickém úseku nebo administrativě;
- pečlivost, systematičnost, rozvážnost, poctivost;
- vynikající znalost MS Excel;
- příjemné vystupování, vstřícnost.

Nástup: IHNED

Nabízíme

- zajímavá pozice s možností růstu - ideální pro rozjezd kariéry;
- přátelské pracovní prostředí;
- standardní pracovní pomůcky, mobilní telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely, příspěvek na stravování;
- nové reprezentativní kanceláře Praha 4.

Kontaktujte nás pomocí tohoto formuláře:

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti REX FACTUM s.r.o., IČ: 27439275, se sídlem Praha 5 - Smíchov, Janáčkovo nábřeží 1153/13, PSČ 15000 dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních údajů dle Nařízení evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR) a jejich uchování v personální databázi této společnosti, za účelem vyhledání zaměstnání pro Vaši osobu a za účelem následné komunikace tj. souhlasíte s jejich ukládáním na nosiče dat, upravováním, vyhledáváním v nich, tříděním, kombinováním, zpřístupněním Vámi předem odsouhlaseným zaměstnavatelům za účelem nabídky pracovní pozice a likvidací. Osobní údaje budou zpracovávány v celém Vámi poskytnutém rozsahu (zejména jméno, emailová adresa, telefon, životopis atd.) a uchovávány v elektronické formě (v podobě souborů) na šifrovaném úložišti. Osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám a bude k nim mít přístup pouze příslušný zaměstnanec, vedení naší společnosti a dále Vámi předem odsouhlasení zaměstnavatelé, poptávající danou pozici. Osobní údaje budou skartovány do 5 let ode dne jejich poskytnutí (nebudou-li platné předpisy vyžadovat uchovávání po delší dobu). Každý subjekt údajů je oprávněn požadovat po nás informaci, jaké osobní údaje zpracováváme, vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje naší společnosti a této žádosti bude vyjma případů plnění zákonných povinností vyhověno. Zpětvzetím souhlasu budete také automaticky vyřazení z nabídky zasílané zaměstnavatelům, z případného výběrového řízení a Vaše osobní údaje budou skartovány.

(max. 3 MB)